Saturday, April 02, 2011

Jangan Pandang Belakang ......

0

Let's Move On.......
Sebenarnya, saya tidak puas hati sebab saya tidak tersenarai dalam senarai TOP 100 contest Jangan Pandang Kamera. Sebab tu saya pun geledah lagi fail-fail gambar saya dan terjumpa juga la ni gambar. So, terfikirlah sendiri ni, kalau tidak menang pun contest tu, life have to move on. Macam gambar di atas lah bah kan, pack my bag and step forward.. miahaha.. ngam ka itu? Tiapa, yang penting tu jambatan gantung cantik dan sungainya pun cantik.... Kalau sesiapa yang tidak pernah melawat Sabah, meh la sini ramai-ramai kita naik jambatan gantung. Hish.. merapu-rapu sudah saya ni... Better i stop herelah... Till then..

With Love,
Little Rose

0 comments:

Post a Comment

Disclaimer

The materials in this blog is a personal thoughts, ramblings from the author with some link to the other sources website.

Reproduction, distribution, republication, and/or retransmission of material contained within this blog are prohibited unless the prior written permission from author of this blog.

(c) rosesdailyjournal.blogspot.com / rose.ragai@gmail.com

Blog Archive