Monday, March 14, 2011

JANGAN pandang camera!!!

0

Entri kali ni dalam Bahasa Melayu sebab saya nak menyertai pertandingan ni...


Mula-mula nampak pertandingan ni masa saya melawat blog saya Asau Bau Aruh Ngau Bau Sapau. Ada member blogger, Mad Maureen tinggalkan komen di blog tu. So, saya pun pegila melawat blog dia dan ternampak contest ni. Terasa gatal pulak jari nak tahu siapa punya contest, so klik lagi dan terlink la pada site Wajah Rahsia Hati. Begitula lebih kurang alkisah macam mana saya terjumpa contest ni. Memandangkan saya pun suka sangat dengan gambar kandid, so tu la curious sangat pasal contest ni. Nak join jugak. Saya paling suka kandid gambar orang so, gambar saya sendiri sikit jer. 

Gambar ni kena kandid kawan masa pegi bercuti
di Simpang Mengayau, Kudat (Tip of Borneo). Ni antara
gambar tak pandang kamera yang ada dalam laptop saya
sekarang. Banyak lagi gambar lain tapi tak tau mana dah.
Ni la gambar yang jadi pertaruhan.. he he he
So, saya nak TAG 3 kawan2 saya yang mungkin berminat nak join contest ni:

Okay, i am DONE. 

Ni la antara syarat2 kalau nak join contest JANGAN pandang camera ni. 

Syarat-Syarat :

1. Jadi FOLLOWER blog INI. <--- DONE

2. Buat entry dengan tajuk contest----> JANGAN pandang camera!!! <--- DONE

3. Pilih 1 GAMBAR sahaja. tak kisah la gambar sorang2 @ ramai2..gambar candid ke atau gmbr dari tepi@belakang ke...boley jer...yang penting JANGAN pandang camera okeyhhh!!! Letak banner di atas di dalam entry anda dan link kan terusss ke entry contest ini. <--- DONE

4.Kalau boleh letak lah banner contest ni kat sidebar sekalii...he3... <--- ni susah sikit sebab dia tak letak banner code....

5. TAG sekurang-kurangnya 3 orang blogger (lebih lagi digalakkan) dan pastikan mereka tahu. <--- DONE

6. Tinggalkan LINK entry penyertaan anda pada bahagian comment entry ini. <--- DONE

Cuba la nasib join contest ni okay! Good Luck guys!

With Love, 
Little Rose

0 comments:

Post a Comment

Disclaimer

The materials in this blog is a personal thoughts, ramblings from the author with some link to the other sources website.

Reproduction, distribution, republication, and/or retransmission of material contained within this blog are prohibited unless the prior written permission from author of this blog.

(c) rosesdailyjournal.blogspot.com / rose.ragai@gmail.com

Blog Archive