Friday, February 25, 2011

Sipitang Esplanade

0

Duduk minum air kepala. Lalu sorang lelaki bertubuh besar. Terus rancangan 'Asian Biggest Loser' pop-up dalam mindaku. Tersenyum sendiri dan berbisik kepada rakan di sebelah ku,

"Kau rasa, dia ni ada peluang tak masuk rancangan Asian Biggest Loser?".

Rakan ku hanya mampu tertawa. Aku meneruskan,

"Andaikata aku menegur lelaki tersebut dan menyatakan, Encik, encik tak nak cuba memohon untuk menyertai rancangan Asian Biggest Loser ke? Adakah lelaki itu akan menampar aku?".

Kawan ku sekali lagi mentertawakanku. Hmmm.... lawak ntah apa la aku buat hari ni. Lawak yang menjengkelkan orang lain dan yang merendahkan orang lain.

Nah, ini la permandangan matahari terbenam yang aku sempat ambil hanya dengan menggunakan kamera telefon bimbitku yang tidak canggih itu.


With Love,
Little Rose

0 comments:

Post a Comment

Disclaimer

The materials in this blog is a personal thoughts, ramblings from the author with some link to the other sources website.

Reproduction, distribution, republication, and/or retransmission of material contained within this blog are prohibited unless the prior written permission from author of this blog.

(c) rosesdailyjournal.blogspot.com / rose.ragai@gmail.com

Blog Archive