Tuesday, June 01, 2010

Selamat Ari Gawai

2

Aku ka bejako Iban sari tu. Sigik nda berapa jako Iban aku tu tapi kak bejako gak. Sari tu ari besai bansa Iban enggau Bidayuh ba Sarawak. Aku kak madah nggau kaban belayan aku selamat menyambut ari gawai ke kita semua. (Aduh, parai nda nemu udah aku bekeni agik ka bejako Iban)...

Terpaksa la aku tukar kelaka Melayu Sarawak jak. hancur pok.. nang hangus dah bahasa Iban aku tok weh. Aku sik berapa tauk giney orang Iban sambut gawai coz nang jarang ku ngabang Gawai. Cuma masa ku di Bintulu dolok, ada la aku agak umah kawan2 Iban ku tapi bukan umah panjang, umah panjang di kawasan perumahan di Kidurong ya jak. So, aku sik la tauk gilak giney feel celebrate gawai di umah panjang. Aku ada la jumpa beberapa gambar masa aku Google gambar gawai tek. Quite interesting photos. One of it ialah tok:

Photo credit to Ruaikitai website. 
Mun sik silap aku tok aik tuak.... kenak namanya ditunggah aik pengayu? Aku pun sik tauk. Mun maok tauk lebih lanjut rasanya mesti maok ditanyak ngan geng2 Iban. Aku nang sik berapa tauk gilak adat istiadat orang Iban tok. Kenak mesti ada minuman cam tok masa sidak celebrate Gawai pun aku sik berapa tauk. Makanya, kena la soal2 kawan2 Iban kak tok. 

Ada sigek gik gambar nok menarik aku jumpa tek. Dolok masa aku di Bintulu aku selalu nait umah panjang sia. Ada sorang orang tua di rumah panjang di Binyo. Quite interesting la cita pasal orang tua ya. Nya tok asal dari Kalimantan. Badannya penuh dengan tattoo. Aku gelarnya "Iban Warrior". He he he... Ada la aku bergambar dengannya tapi aku sik tauk siney dah aku engkah koleksi gambar ku ya. So, aku moak la engkah gambar orang2 tua nok berpakaian tradisi kat sitok. Aku terjumpa la gambar tok. Aku sik sure if gambar tok nang show pakaian tradisi lelaki Iban so, please comments if aku silap k. However, i found out that this photo is very interesting. 

Would like to say thanks to the owner of this photo. I am sorry that i forgot to jot down the source of this photo. Try to trace back but couldn't find it. 
Lebih kurang cam tok la badan orang tua ya. Banyak tattoo warrior di badannya. Especially tattoo bunga terung. 

So, i would like to take this opportunity to wish all my Dayak's friends and family,
SELAMAT ARI GAWAI DAYAK, GAYU GURU GERAI NYAMAI...
Enti kitak ngirup, nyangkung aku wai... :-D
Happy Holiday all!!

2 comments:

Disclaimer

The materials in this blog is a personal thoughts, ramblings from the author with some link to the other sources website.

Reproduction, distribution, republication, and/or retransmission of material contained within this blog are prohibited unless the prior written permission from author of this blog.

(c) rosesdailyjournal.blogspot.com / rose.ragai@gmail.com

Blog Archive